SIKKERHED

Sikkerhed er et meget omfattende område at forholde sig til, ikke mindst efter opstramning af reglerne omkring GDPR.

Betragter vi sikkerhed overordnet uden at forholde os direkte til GDPR, så er der rigeligt at forholde sig til. Hvis man betragter en virksomhed udefra og ind, så skal man som udgangspunkt forholde sig til følgende punkter:

• Firewall
  • Servere
  • Backup
  • WiFi
  • Klienter - herunder BYOD
  • Print / Kopi
  • Adgang til services (abonnementservices som f.eks. Office 365 o.l.)
  • Brugere

Vi har naturligvis fokus på sikkerhed i vores samarbejde med erhvervsvirksomheder. Vi tilbyder en grundig gennemgang af de mange områder, så du som kunde kan føle dig sikker. Du skal blot forholde dig til de spørgsmål, som vi vil bede dig besvare, hvis du ønsker et uforpligtende møde omkring sikkerhed.

"Jeg har gennem de seneste fire år haft fornøjelsen af at have Torben og FLC Danmark som IT-leverandør. Torben og FLC har et unikt fokus på sine kunder og arbejder benhårdt med fokus på, at sikre værdiskabelse for sine kunder. Konkret har dette betydet, at interne opgaver løbende er blevet outsourcet til FLC, at der proaktivt er blevet arbejdet med omkostningerne samt at FLC altid har været tilgængelig og nærværende, på trods af vores globale aktiviteter. Desuden sker det altid på et fundament af fagligt fokus. De varmeste anbefalinger herfra."

Toni Brandenhoff

CFO

Cryos International

"Har været kunde hos Torben, FLC i +21 år - og regner bestemt med at 'blive' de næste mange år. De har en professionel tilgang til opgaver og udfordringer, og de lytter til os, når vi kommer med forespørgsler. Alle opgaver løst til vores fulde tilfredshed, så vi anbefaler helt klart FLC."

Birgitte Thornfeldt

Kontorassistent

Dana Electric Århus A/S

"FLC er en stor hjælp for mig, man er altid positiv og imødekommende, FLC har i mange år, sørget for at jeg har den bedste løsning, servicen er altid god. Stor tak Torben og teamet."

Wagner Mortensen

Direktør

"Hos Torben/FLC får vi leveret løsninger, der er unikt tilpasset vores behov og ønsker. Vores samarbejde startede i det små og er siden vokset, så FLC nu er vores primære IT leverandør. Jeg kan derfor klart anbefale Torben/FLC, som leverandør af IT løsninger."

Rasmus Oudal Edberg

CIO

Cryos International

Vi har været kunde hos FLC gennem de seneste 11 år. Vi er glade for fagligheden, sparringen og den gode service vi bliver mødt med. Ordentlighed og nærvær er nøgleord som vi sætter pris på og er værdier vi deler. Derfor er det et godt match og vi er glade for at fortsætte samarbejdet.

Michael Mors Larsen

A/S Villy Jensen

Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.