Klientudstyr
Hvad er mon dit fokus, når der skal investeres i klientudstyr? Har du fokus på økonomien eller har I vedtaget, at klientudstyr skal udskiftes med fast interval for at sikre den bedste performance? Eller er du på udkig efter lækkert klientudstyr med et cool design, fordi I har mange unge medarbejdere? Uanset jeres krav, ønsker, behov og fokus, så har vi det rigtige produkt.
Bærbare løsninger
Vi er stolte over at kunne tilbyde HP Inc. meget brede sortiment af bærbare løsninger. Du tænker måske ”Er en bærbare ikke bare en bærbar”? Svaret er nej, og det er efter vores mening vigtigt, at du vælger den rigtige løsning til de enkelte medarbejdere, fordi det vil sikre at de er mest mulige effektive.Sortimentet er alt for omfattende, til at vi kan præsentere det her, kontakt os derfor og få besøg af en kunderådgiver, som medbringer et repræsentativt udvalg af mulighederne, som du kan se og røre på mødet.
FLC tilbyder teknologileje, som betyder at du betaler dit udstyr på månedsbasis uden at det er dyrere end at købe dem kontant (kræver strategisk beslutning om lbn. udskiftning hvert 3. år).
Stationære løsninger
Der er mange muligheder at vælge imellem, men langt de fleste vælger i dag stationære løsninger i et mini kabinet, fordi de leverer den ønskede performance, selvom de ikke fylder ret meget.
Vi tilbyder hele HP Inc. sortiment, som leveres i 3-4 forskellige kabinet størrelser. Vi leverer naturligvis masser af tilbehør, herunder tyverisikring og mærkning af udstyr.
FLC tilbyder avanceret overvågning, så vi kan reagerer proaktivt på fejl inden de opstår. Vi tilbyder også services, som fuldautomatisk gennemfører fejludbedring af visse fejl, hvilket sikrer det lavest mulige omkostningsniveau og den højeste effektivitet.
Stationære og bærbare workstations
Der er stor set ingen, som stadig anvender de traditionelle løsninger til sikkerhedskopier, hvor man foretager et båndskift hver dag.
Løsningen er ganske vist stadig den billigste målt på prisen pr. GB, men den er ikke hensigtsmæssig i forhold til tiden der bruges på at tage sikkerhedskopien. I dag anvender de fleste virksomheder en digital backupløsning, hvor backup placeres i et system hertil.
Vi er særlig opmærksomme på at rådgive om backup af data i skyen. De fleste har fejlagtigt opfattelsen af, at der tages sikkerhedskopier af deres data i skyen som eksempelvis Office 365. Det er ikke tilfældet. Man kan gendanne slettede filer i x antal dage, men der tages ikke nogen fysisk backup af data. Vi kan naturligvis tilbyde både ejede og abonnementsbaserede løsninger, som tager sikkerhedskopier af data fra Office 365 o.l. tjenester.
Vi tilbyder forskellige backupløsninger, som man naturligvis selv kan eje eller leje. De er baseret på enten leasing eller abonnementsbetaling pr. måned uden tunge opstartsinvesteringer.
POS og AiO løsninger
Vi tilbyder POS (Point Of Sales) og AiO (All In One) løsninger, som typisk anvendes i detailbutikker e.l., hvor man med fordel kan anvende touch funktionen på skærmen og gerne vil undgå et hav af kabler.
Der er naturligvis forskel på løsningerne, som også er meget forskellige, når man betragter designet. HP Inc. har designet en komplet løsning bestående af pc, skærm, kasse og bonprinter, som fremstår i et meget eksklusivt og funktionelt design.
Skærmløsninger
I dag er udbuddet af display løsning under kraftig forandring. Rigtig mange virksomheder anvender i dag 2-skærms løsninger, fordi de forøger effektiviteten blandt medarbejderne. Vi leverer komplette løsninger inkl. skærmholdere, som giver flere fordele – dels kan skærmene placeres i den rigtige højde ligesom de frigiver plads på skrivebordet.
Der sker p.t. en udvikling hen imod endnu større og meget brede skærme, idet de er endnu mere effektive end 2-skærmsløsningerne. Den ekstra effektivitet opnås, hvis man arbejder meget i applikationer som fx Outlook og Excel, hvor man med fordel kan udnytte den ekstra brede på skærmen.
Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT