Mødelokaler

Fordelene ved et professionelt mødelokale

Et professionelt mødelokale er essentielt for enhver virksomhed, der ønsker at fremstå seriøs og effektiv. Med det rette udstyr kan møder afholdes mere produktivt og uden tekniske problemer, hvilket sparer tid og reducerer stress. Professionelle mødelokaler er også designet til at give et godt indtryk på kunder og samarbejdspartnere, hvilket kan forbedre virksomhedens image og relationer.

Med intuitive interfaces og kompatibilitet med en række videokonferenceplatforme, sikrer Yealink videobarer en problemfri brugeroplevelse. Muligheden for at bruge enhederne med forskellige platforme som Teams, Google Meet og Zoom gør dem til en fleksibel løsning for enhver virksomhed.

Yealink A10

En kompakt videobar, der er ideel til mindre mødelokaler. Den har en indbygget mikrofon, højttaler og kamera, hvilket gør det nemt at afholde videokonferencer uden behov for ekstra udstyr.

Yealink A20

En opgraderet version af A10, velegnet til mellemstore mødelokaler. A20 tilbyder forbedret lyd- og videokvalitet med en mere kraftfuld mikrofon og kamera.

Yealink A30

Den mest avancerede model i serien, designet til store mødelokaler. A30 inkluderer en højtydende mikrofon, højttaler og kamera, som sikrer krystalklar lyd og video, selv i større rum.

Yealink WPP30

Yealink WPP30 er en trådløs præsentationsdongle, der er designet til at gøre det nemt og hurtigt at dele indhold fra en pc til en skærm eller projektor i mødelokalet. Med denne enhed kan brugere dele deres skærm med et enkelt klik, hvilket forbedrer samarbejdet og effektiviteten under møder.

Yealink CTP18

En brugervenlig tablet designet til at styre mødelokaler. Yealink CTP18 giver et intuitivt interface, som gør det nemt at administrere videokonferencer og mødeudstyr. Denne tablet er kompatibel med flere videokonferenceplatforme og fungerer som en central kontrolenhed i mødelokalet.

"Altid kompetent rådgivning og hurtig problemløsning på et fagligt højt niveau."

Finn G. Husumn

Account Manager

BetaPack

Hos Torben/FLC får vi leveret løsninger, der er unikt tilpasset vores behov og ønsker. Vores samarbejde startede i det små og er siden vokset, så FLC nu er vores primære IT leverandør. Jeg kan derfor klart anbefale Torben/FLC, som leverandør af IT løsninger.

Rasmus Oudal Edberg

CIO

Cryos International

"Vi har et superfint samarbejde - vi oplever FLC Danmark som proaktive og udviklingsorienterede samarbejdspartnere - det skaber god tryghed om hele vores it-funktion."

Preben Dunker

Økonomidirektør, Statsautoriseret revisor

Ejendomsselskabet Olav de Linde

Vi er tilfredse med valget af FLC Danmark som vores IT-samarbejdspartner, fordi det fungerer på alle områder.

Ved henvendelser til FLC får man altid en god betjening, og de opgaver, vi henvender os om, bliver løst. Når vi skal bruge nyt udstyr, henvender vi os altid til FLCs salgsafdeling, hvor vi føler os trygge ift. den rådgivning, vi får. Vi er særligt tilfredse med responstiden efter rådgivning, idet vi altid modtager tilbud hurtigt efter rådgivningen. Esben i FLC er særlig god til at rådgive om valget af licenser, så vi kan træffe de rigtige beslutninger herom.

Årsmøderne, som afholdes, ser vi som værdiskabende, fordi vi der sammen med FLC gennemgår vores nuværende setup og drøfter mulige og nødvendige tiltag og ændringer. FLC indkalder årligt til møderne og er rigtig gode til at følge op på det, som vi aftaler på årsmøderne.

Vi er særligt tilfredse med FLCs driftsteam, som for nylig reagerede hurtigt ift. forsøg på angreb udefra. FLC lukkede hurtigt af og gennemførte andre actions, så vi kunne føle os trygge. Efter hændelsen blev vores setup evalueret, og vi modtog forslag til forbedring af sikkerheden, som nu gennemføres. Det var positivt at opleve den hurtige respons og fokus, der var fra FLC.

Jeg føler altid, man kan komme i kontakt med ledelsen, hvis der er behov herfor, og der er altid lydhørhed overfor ønsker om ændringer eller andet.

Gitte Lokjær

Administrationschef

INNOVA Advokatfirma

"Vi har været kunde hos FLC gennem de seneste 11 år. Vi er glade for fagligheden, sparringen og den gode service vi bliver mødt med. Ordentlighed og nærvær er nøgleord som vi sætter pris på og er værdier vi deler. Derfor er det et godt match og vi er glade for at fortsætte samarbejdet."

Michael Mors Larsen

CEO

A/S Villy Jensen

Displayløsninger

Man ser også interessen for mindre displays stige. Disse displays har en stor effekt på den daglige drift af virksomheder, da de kan vise forskellige informationer. Eksempelvis kan man se om mødelokaler er optaget, hvilke af ens kolleger der sidder i opkald m.m. Derudover er de små displays lette og elegante at sætte op, da de både får strøm og tilslutter sig netværket, gennem deres ene netværkskabel.

Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.