50% besparelse indtil 31. august

Skræddersyet netværksrapport

Er du interesseret i at optimere dit netværk og få indsigt i, hvordan du kan forbedre din virksomheds kommunikation og effektivitet? Så har vi et godt tilbud til dig! Vi tilpasser rapporten til dine specifikke behov og udfordringer. Vores omfattende netværksrapport giver dig et klart overblik over din IT-infrastruktur og netværk, hvilket hjælper med at identificere og løse eventuelle udfordringer.

Netværksrapport

Hvorfor er det vigtigt med et overblik over ens netværk?

Netværket i enhver virksomhed har tidligere været lidt overset, man interesserede sig ikke så meget for det og gennemført kun få ændringer. I dag bruger vi netværket mere og mere, derfor har flere og flere fokus på at få et godt overblik over deres netværk, fordi det er afgørende for alle der bruger det i hverdagen.

Et godt overblik er essentielt for effektiv ressourceallokering, som kan påvirke jeres drift og resultater positivt. Vi oplever, at vi med forskellige ændringer af indstillinger eller design af netværk kan påvirke performance, som har afsmittende effekt på stabiliteten, som vil medføre mindre support = lavere omkostninger og dertil forøget effektivitet = højere indtjening.

ER DET VIGTIGT, AT VÆRE OPMÆRKSOM PÅ IT-SIKKERHEDEN I NETVÆRKET?

De produkter, som i dag indgår i et moderne netværk (switche, wifi) er markant anderledes end tidligere på mange områder.

Et af de områder, som har stigende interesse og fokus er IT-sikkerheden i og omkring netværket. I dag er det desværre en helt anden verden vi lever i. En verden som stiller større krav om at beskytte alle enheder på et netværk samt de brugere, som anvender enhederne. Har man et passende IT-sikkerhedsniveau, så har man minimeret risikoen for at angreb lykkedes – og skal herved ikke forholde sig til, hvad det koster, hvis et angreb lykkedes.

Vi oplever, at det nogle gange er helt små ting og få indstiller, som øger IT-sikkerheden markant. Det behøver således ikke at være dyrt, at få optimeret sit netværk – dog med forbehold for, hvor gamle enhederne er, for vi har også erfaret, at der typisk ikke er fokus på selve netværket, som dermed ofte er gammelt (+10 år)

Hvordan kan en netværksrapport hjælpe jeres IT-sikkerhed?

En detaljeret netværksrapport fra FLC Danmark kan straks hjælpe jer videre eller blot sikre jer kendskab til fakta om netværket. Den rapport vi har udviklet igennem lang tid er på ca. 20 sider, så vi kommer omkring alt, derfor giver rapporten jer et klart billede af netværket som helhed, herunder også potentielle sårbarheder, hvilket gør det muligt at handle proaktivt ud fra og herved forhindre sikkerhedsbrud.

Fordel ved en netværksrapport:

• Proaktiv risikostyring: Identificer og håndter potentielle trusler, før de bliver en reel udfordring.
  • Hurtig respons: Bliv bevidst om, hvorvidt I er sikret hurtigt hjælp og assistance ift. sikkerhedshændelser, løbende opdateringer o.l., som kan eliminere skader og nedetid.
  • Forbedret sikkerhedspolitik: Evaluér og styrk eksisterende sikkerhedsprocedurer ud fra vores kommentarer vs. jeres egne procedurer, som måske kan forbedres.
  • Øget medarbejderbevidsthed: Del indsigt i passende omfang med medarbejdere for at reducere risikoen for menneskelige fejl.
  • Øget medarbejdertilfredshed: Træf beslutning om eventuel tilpasning af netværket, som kan medføre forøget performance, som de fleste medarbejdere værdsætter. Det gælder desuden tiltag, som kan minimere driftsforstyrrelser.

Lad FLC Danmark hjælpe jer med udarbejdelse af en netværksrapport, som vil sikre jer i fremtiden.

Gode grund til at vælge FLC Danmark

100% danskejet

FLC Danmark er en 100% dansk ejet IT-samarbejdspartner siden 1990. Vi har over 30 års erfaring med at levere pålidelige og værdiskabende IT-løsninger til danske virksomheder.

Full-service it-hus

Vi tilbyder et bredt udvalg af IT-services, fra rådgivning og implementering af infrastruktur til daglig support og overvågning. Vi kan håndtere alt fra almindelig kundesupport til komplekse cloud-migreringer.

Fokus på tilfredshed

Vi stræber efter at levere den bedste kundeservice og sikre, at vores løsninger møder jeres behov og forventninger. Læs mere om vores fokus på samarbejdet og se vores NPS Score her

Modtag en skræddersyet netværksrapport

Tak for at du har skrevet dig op til en skræddersyet netværksrapport. Vi kontakter dig snarest muligt.
Der gik noget galt, tjek dine oplysninger eller prøv igen senere.