ForsideNyheder5G OG STØRRE DATAPAKKER MED FLEXFONETilbage til oversigten
Publiceret:

5G OG STØRRE DATAPAKKER MED FLEXFONE

Med Flexfone har du altid direkte adgang til Danmarks bedste mobilnetværk. Det betyder også at du nu kan få adgang til 5G i næsten hele landet!

5G er den nyeste teknologi indenfor mobilnetværk, her leveres væsentligt højere hastigheder end det tidligere 4G netværk samtidig med at svartiden også forbedres markant.

Husk at du skal være 5G klar på 3 punkter.

Først og fremmest skal du have en 5G klar mobil, det er de fleste nye smartphones dog heldigvis. Udover din mobiltelefon skal du også have 5G inkluderet i dit abonnement. Har du Flexfone kan du tilføje 5G til dit abonnement på kunde.flexfone.dk under “Produkter”. Derudover skal du være i et område med 5G dækning, og det er der heldigvis også efterhånden i næsten hele landet.

Med Flexfone kan du også meget mere, end at være med på 5G. Du kan altid tage mobilen med på rejsen rundt i EU, uden at bekymre dig om regningen. Du kan få datadelingskort, så du kan bruge data fra din mobilpakke til eksempelvis at være online på din tablet. Og så har du naturligvis også mulighed for WiFi opkald, så du altid opnår den bedste opkaldskvalitet også indendørs.

Derudover har Flexfone også åbnet op nye pakker, til de med et højt dataforbrug. Der er tale om en pakke på 250 GB data, og en pakke på 1000 GB data. Ønsker du at høre mere om disse pakker, så kontakt din faste rådgiver.

Modtag vores nyheder i din indbakke

Vi står altid klar til at levere en ordentlig rådgivning inden for IT. Ønsker du at blive klogere på vores forretningsområder kan du altid læse om vores løsninger her