ForsideNyheder5G NETVÆRK MED FLEXFONETilbage til oversigten
Publiceret:

5G NETVÆRK MED FLEXFONE

Flexfone har gjort det muligt at få adgang til 5G på alle deres mobilpakker.

5G står for femte generation mobilnetværk. 5G sørger bl.a. for hurtigere download og minimal forsinkelse. Helt nøjagtigt menes der at download i fremtiden kan blive op imod 20 gange hurtigere – der er plads til alle, på en gang. Derudover vil 5G kunne styrke vores sikkerhedsberedskab. Med 5G er det nemlig muligt at reservere plads på mobilnettet, så der altid vil være plads til sundhedsmyndigheder når de står i en krisesituation.

Forud for fremtiden

Ikke nok med at 5G er en forbedring af hastigheder og stabilitet, så er det mere end det. 5G-tekonologien er fremtiden. I hvert fald den del, der handler om forbindelser. Altså selvkørende biler, fjernkirurgi og ikke mindst, telefonforbindelser og forsinkelser.

Kan jeg få 5G?

For at kunne gøre brug af det nye 5G-netværk skal du have en telefon og abonnement der understøtter teknologien. Kontakt din faste kunderådgiver og få rådgivning om, hvordan du kan få adgang til det fantastiske 5G-netværk.

Modtag vores nyheder i din indbakke

Vi står altid klar til at levere en ordentlig rådgivning inden for IT. Ønsker du at blive klogere på vores forretningsområder kan du altid læse om vores løsninger her